Ţine-ţi viaţa în propriile mâini!

Imprimare
germanosCampanie: Ţine-ţi viaţa în propriile mâini!
Companie: Germanos Romania
Agentia: V+ O
Distincţie: Golden Award for Excellence/ Romanian PR Award 2009/ Categoria: Responsabilitate Socială şi Dialog cu Grupurile Cointeresate

Despre Germanos?


Canale de comunicare:  
Parteneriate cu:
Campania de distribuire de pliante – iunie şi iulie 2008 şi 2009, în principalele intersecţii din marile oraşe ale ţării
Pliante distribuite şoferilor din:

Campania educaţională

 

Direct Mailing – 1.200 de directori de companii cu flote auto au fost informaţi printr-o campanie de marketing direct asupra importanţei introducerii obligativităţii angajaţilor de a folosi un sistem “mâini libere” la volan, în cadrul politicii de personal.

Campania Media – 74 de ştiri şi concursuri despre campania Safe Drive au for transmise în fiecare după-amiază, în decurs de mai bine de o lună, de către Radio Romania Actualităţi – iunie, iulie:

Rezultatele campaniei din 2008:
Campania de distribuire a pliantelor – iunie şi iulie 2008, în principalele intersecţii din ţară

Campania educaţională

Direct Mailing

Media

Sprijinul Poliţiei Române – Conducerea Poliţiei a salutat campania Safe Drive

Recunoaşterea campaniei:

Rezultatele campaniei din 2009:
Peste un milion de persoane au fost informate despre campania Safe Drive
Campania de distribuire de pliante

Campania educaţională

Cateva dintre comentariile şoferilor, din timpul campaniei stradale Safe Drive 2009:

Marketing direct

Campania media