
Educatie
Copil, caut timp. De petrecut cu părinţii mei

Finanţele Mele
Educaţia financiară a tinerilor este parte integrantă din strategia de CSR a BCR, care doreşte să educe viitorii clienţi să consume şi să investească responsabil. Aceasta a fost premisa programului "Finantele Mele", initiat de BCR si distins cu Silver Award for Excellence la Romanian PR Award 2009.
Atinge Polul Pozitiv în Comunicare
La sfârşitul anului 2007 compania Rombat S.A. a luat decizia de a se implica mai mult în activitatea profesională a jurnaliştilor, dând acestora o mână de ajutor în perfecţionarea carierei lor. Astfel agenţia Vitrina Advertising a propus companiei, campania Atinge Polul Pozitiv în Comunicare, o campanie care s-a adresat în exclusivitate presei locale (din toată ţara). De ce presa locală? Pentru că jurnaliştii locali au un acces destul de greu la asemenea training-uri şi deoarece compania Rombat urma ca în perioada viitoare să deschidă mai multe centre Rombat în cele mai importante localităţi din ţară.