Harghita este o zonă în care natura a rămas neatinsă, fiind recunoscută pentru calitatea deosebită a apei. Izvoarele minerale din Harghita sunt faimoase pentru proprietăţile lor, atât în România, cât şi în străinătate. Astfel, pentru a proteja şi conserva această resursă, MaiMultVerde şi Ciuc Premium au demarat proiectul „Clar şi limpede”. Activităţile planificate în cadrul proiectului sunt: renovarea sau construirea a şapte pavilioane pentru păstrarea purităţii apelor şi informarea publicului referitor la existenţa acestor izvoare pure, istoria şi importanţa lor .
Studii de caz
Clar şi limpede
Case pentru persoanele cu dizabilităţi -studiu de caz Habitat for Humanity
În România, tinerii cu dizabilităţi, fie ele intelectuale, fie motorii, sunt deseori împinşi la marginea societăţii, neoferindu-li-se şansa de a face parte din comunitate, de a fi integraţi social şi profesional. Situaţia lor devine şi mai critică după ce împlinesc 18 ani, când unii dintre aceşti tineri, aflaţi în centre de plasament, sunt puşi în situaţia de a se descurca pe cont propriu, fără nici un fel de asistenţă.
Studiu de caz: "Adoptă un râu de la izvoare până la vărsare"
Tema/ Oportunitatea
Pentru Sistemul Coca-Cola, resursele de apă reprezintă o prioritate strategică şi un element-cheie în operaţiunile sale. De aceea, Sistemul a dezvoltat o amplă platformă de CSR destinată protejării şi conservării resurselor de apă, cu rezultate impresionante şi autoreplicabilitate: „Adoptă un râu de la izvoare până la vărsare”. Programul a vizat o arie extinsă, de la Vatra Dornei, unde Sistemul Coca-Cola îşi îmbuteliază apele minerale, şi până în Delta Dunării, monument UNESCO, cuprinzând 9 oraşe şi acoperind o zonă de 450 km.
Finanţele Mele
Educaţia financiară a tinerilor este parte integrantă din strategia de CSR a BCR, care doreşte să educe viitorii clienţi să consume şi să investească responsabil. Aceasta a fost premisa programului "Finantele Mele", initiat de BCR si distins cu Silver Award for Excellence la Romanian PR Award 2009.
Colorează un zâmbet - o campanie pentru spitalele de copii

Ţine-ţi viaţa în propriile mâini!

Poliţia verde a copiilor

Bucureştiul Respiră

Umbrela Verde

Atinge Polul Pozitiv în Comunicare
La sfârşitul anului 2007 compania Rombat S.A. a luat decizia de a se implica mai mult în activitatea profesională a jurnaliştilor, dând acestora o mână de ajutor în perfecţionarea carierei lor. Astfel agenţia Vitrina Advertising a propus companiei, campania Atinge Polul Pozitiv în Comunicare, o campanie care s-a adresat în exclusivitate presei locale (din toată ţara). De ce presa locală? Pentru că jurnaliştii locali au un acces destul de greu la asemenea training-uri şi deoarece compania Rombat urma ca în perioada viitoare să deschidă mai multe centre Rombat în cele mai importante localităţi din ţară.
JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL