CSR Romania

28 septembrie 2023

Ultima ora:
Esti in sectiunea: Section Blog

Example of Section Blog layout (FAQ section)

Raiffeisen Comunitati va invita sa votati proiectele inscrise in competitia Programul de granturi 2012

Email Imprimare PDF
Programul de granturi „Raiffeisen Comunitati” a intrat in etapa finala si cea mai importanta - votarea de catre public a proiectelor comunitare inscrise in concurs.  Peste 200 de proiecte ramase in cursa au nevoie de voturi pentru obtinerea unei finantari.
Ultima actualizare în Luni, 12 Noiembrie 2012 15:54 Citeşte mai mult...

Rompetrol şi Federaţia Română de Polo – Parteneriat pentru performanţă

Email Imprimare PDF
rompetrol_echipa_poloGrupul Rompetrol şi Federaţia Română de Polo au încheiat un parteneriat pentru susţinerea echipei naţionale de polo  la Jocurile Olimpice de la Londra. Sprijinul se înscrie în direcţiile de implicare ale Rompetrol în promovarea performanţelor şi valorilor româneşti, atât în ţară cât şi în străinătate.
Ultima actualizare în Marti, 02 Iulie 2013 08:58 Citeşte mai mult...

Bucureştenii au reciclat 590 kg de deşeuri

Email Imprimare PDF
Apa Nova Bucureşti, în parteneriat cu Primăria Municipiului Bucureşti, a organizat în data de 29 iunie pe strada Lipscani din Centrul Vechi a treia ediţie a evenimentului manifest eco – Recicloniada, dedicat promovării importanţei reciclării materialelor şi colectării selective. Pe durata evenimentului au fost strânse 590 kg de deşeuri.
Ultima actualizare în Luni, 12 Noiembrie 2012 16:02 Citeşte mai mult...

Zentiva Express, un proiect de educaţie non-formală adresat elevilor din cadrul liceelor tehnice din Bucureşti

Email Imprimare PDF
zentiva-expressÎn perioada 9 – 13 iulie 2012, compania farmaceutică Zentiva S.A. România şi organizaţia non-guvernamentală Şcoala de Valori organizează împreună o şcoală de vară adresată elevilor din liceele tehnice din Bucureşti. Aceasta este prima etapă din proiectul Zentiva Express, de care vor beneficia 50 de elevi.
Ultima actualizare în Luni, 12 Noiembrie 2012 16:10 Citeşte mai mult...

Ursus Breweries anunţă rezultatele primului raport de automonitorizare SABMiller Europa referitor la prezenţa mesajelor de consum responsabil pe ambalaje şi în comunicarea comercială

Email Imprimare PDF
92,3% dintre comunicările comerciale ale Ursus Breweries România conţin mesaje de consum responsabil în conformitate cu standardele impuse de SABMiller, iar 91,36% dintre produsele companiei fac trimitere către mesaje care atenţionează consumatorul în privinţa consumului iresponsabil de alcool. Datele provin dintr-un raport de automonitorizare a SABMiller Europa, care analizează prezenţa mesajelor de consum responsabil pe ambalaje şi în reclamele companiilor din grup.
Ultima actualizare în Miercuri, 29 August 2012 08:23 Citeşte mai mult...

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

Banner