Example of Section Blog layout (FAQ section)
Petrom lansează 'În căutarea lui Andrei' pentru elevii şi profesorii de şcoală generală
Din 2012, programele de responsabilitate socială ale Petrom se concentrează pe obţinerea de rezultate sustenabile la nivelul comunităţilor în care compania derulează operaţiuni, dar vizează în acelaşi timp şi rezultate la nivel naţional. Astfel, proiectul Şcoala lui Andrei, ediţia 2012, lansat în vară în comunităţile Petrom, revine luna aceasta cu o nouă ediţie, derulată la nivel naţional, numită „În căutarea lui Andrei”.
Ultima actualizare în Marti, 02 Iulie 2013 09:01
Citeşte mai mult...
Persoane cu dizabilităţi din Bucureşti şi Ilfov au primit gratuit scaune rulante şi instruire pentru utilizarea acestora
Douăsprezece persoane cu dizabilităţi locomotorii din Bucureşti şi judeţul Ilfov au primit scaune rulante şi instruire pentru utilizarea acestora în data de 31 octombrie 2012, în cadrul unui seminar organizat de Fundaţia Motivation România şi Biserica lui Isus Hristos a Sfinţilor din Zilele din Urmă.
Ultima actualizare în Marti, 02 Iulie 2013 09:01
Citeşte mai mult...
Avon Cosmetics şi Starcom MediaVest lansează a nouă ediţie a Campaniei pentru sănătatea sânilor
De 10 ani, Avon Cosmetics România împreună cu Starcom MediaVest Group susţin “Campania pentru sănătatea sânilor” - o amplă campanie de educare şi informare, dedicată luptei împotriva cancerului la sân. Ediţia de anul acesta a campaniei constă într-un program naţional de control mamografic gratuit, oferit femeilor 40+ cu venituri sub 1000 de lei/lună. Campania, concepută şi realizată de echipa Starcom, se desfăşoară în perioada august – noiembrie, fiind promovată pe TV printr-un testimonial susţinut de Andreea Marin-Bănică, în mediul online, în print (peste 18 reviste de femei), OOH, dar şi prin evenimente locale.
Ultima actualizare în Miercuri, 09 Iulie 2014 09:57
Citeşte mai mult...
Ursus Breweries recunoscută pentru utilizarea eficientă a resurselor, în Green Business Index 2012
Ursus Breweries a fost desemnată câştigătoare a secţiunii ”Utilizarea resurselor” pentru sectorul industrie/producţie, în cadrul Green Business Index 2012, proiect ce măsoară şi premiază responsabilitatea faţă de mediu a companiilor din România. În clasamentul general, Ursus Breweries este pe locul trei între companiile care au responsabile faţă de mediu. Pe lângă acest premiu, Ursus Breweries a obţinut recunoaştere şi în cadrul secţiunilor ”Managementul deşeurilor”, ”Impactul asupra mediului” şi ”Dezvoltare Sustenabilă”.
Ultima actualizare în Miercuri, 09 Iulie 2014 09:57
Citeşte mai mult...
HP a marcat aniversarea de 7 ani prin curăţarea şi reamenajarea unei porţiuni de 10 hectare din Parcul Tineretului

Mai multe articole..
- Raiffeisen Comunitati va invita sa votati proiectele inscrise in competitia Programul de granturi 2012
- Rompetrol şi Federaţia Română de Polo – Parteneriat pentru performanţă
- Bucureştenii au reciclat 590 kg de deşeuri
- Zentiva Express, un proiect de educaţie non-formală adresat elevilor din cadrul liceelor tehnice din Bucureşti
JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL