CSR News: Tendinte & Cercetari
Mesajele scrise de pe pachetele de ţigări au 0 impact
Târgul ONG-urilor, la Petrom City
Petrom a organizat, pentru al cincilea an consecutiv, campania de promovare a prevederii 2% din Codul Fiscal în rândul angajaţilor companiei. Prin aceasta prevedere orice contribuabil persoană fizică, să redirecţioneze 2% din impozitul pe venit către o entitate nonguvernamentală. Campania s-a derulat în perioada 19 - 23 martie la nivelul întregii companii. Petrom a reunit în materialele informative ale campaniei peste 150 de organizaţii active la nivel naţional şi local (în comunităţile în care compania îşi desfăşoară activitatea) în domenii precum educaţie, sănătate, protecţia mediului şi programe sociale.
CSR: implicare, trend sau investiţie?
Analiză Zelist Monitor: Petrom, Rompetrol şi BCR - principalele 3 companii asociate cu domeniul CSR în social media românească
Am dorit să observăm care dintre principalele companii care desfăşoară acţiuni de CSR în România sunt cel mai des asociate cu acest context de către participanţii în social media. Altfel spus, care dintre marile companii care activează în domeniul responsabilităţii sociale sunt cel mai des menţionate în social media, însă cu strictă referire la acest domeniu/context. Nu facem un top al vizibilităţii companiilor sau a campaniilor desfăşurate, ci ne interesează să observăm asocierea dintre branduri şi un anumit context.
Romania, codasa in ceea ce priveste sprijinul statului pentru activitati de CSR
GreenBiz Forum 2011: Lecţii despre sustenabilitate
Liderii de afaceri intenţionează să menţină sau chiar să majoreze bugetul alocat activităţiilor de CSR
Marketingul legat de o cauză (Cause Related Marketing) câştigă adepţi în rândul bărbaţilor
Un studiu recent realizat în rândul bărbaţilor de către PRWeek şi Barkley a descoperit date surprinzătoare cu privire la atracţia pe care bărbaţii o resimt faţă de brandurile care au un program de marketing construit în jurul unei cauze sociale. Total opus presupunerii naturale cum că femeile sunt singurele atrase de programele ce au la bază o cauză socială, 88% dintre bărbaţii intervievaţi declară că este important ca brandul să susţină o cauză, 61% au cumpărat un brand pentru că sprijinea o cauză, 67% ar încerca un brand pentru că a sprijinit o cauză, iar 55% ar plăti mai mult pentru un brand care a susţinut o cauză.
În Europa de Est, raportarea în domeniul CSR face progrese importante
4 din 10 români din mediul urban deţin în gospodărie echipamente electrice nefuncţionale
Companiile revin la îndelung neglijata latură socială a sustenabilităţii corporative
67% dintre profesioniştii din domeniul sustenabilităţii corporative care au răspuns la un studiu al Ethical Corporation au declarat că firmele lor „măsoară impactului social şi/sau economic al propriilor activităţi asupra comunităţilor în care funcţionează”.
Cargill face donaţii pentru victimele inundaţiilor din România
Ethical Performance: un nou model de indicatori cheie ai performanţei
Un sistem inovator de dezvoltare a indicatorilor cheie ai performanţei (ICP) utili pentru raportarea sustenabilităţii a fost detaliat intr-un nou raport de cercetare.
Mai multe articole..
- Companiile sunt solicitate să ajute la protejarea şi promovarea drepturilor copiilor
- Kazakhstan: Furnizorii Philip Morris au folosit munca prestată de copii
- BP scos de pe lista indicatorilor Dow Jones ai sustenabilităţii
- McDonald’s îşi răsplăteşte furnizorii „verzi”
- Organizatorii Cupei Mondiale resping criticile cu privire la prevenirea HIV
- ALDI SÜD demarează politica de CSR
- Antreprenorii din Delta Dunării au primit finanțare din partea Ursus Breweries
- Investiţiile etice din Marea Britanie au atins o valoare record de 9,5 miliarde lire sterline
- Raportul de CSR al companiei Nike scoate în evidenţă inovaţiile „verzi”
- Investiţiile în activităţile aferente schimbărilor climatice urmează să crească în 70% dintre firme
- GRI -două noi studii care relevă un mai mare accent pus pe raportarea sustenabilităţii, ca urmare a crizei financiare
- Volkswagen prezintă Taxiul Milanez - un concept de taxi fără emisii de carbon
JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL