Petrom va colabora în următorii 3 ani cu agenţiile GMP şi Graffiti BBDO în proiecte de responsabilitate socială

Imprimare
logo petrom roPetrom a ales Graffiti BBDO şi GMP pentru dezvoltarea şi comunicarea platformei sale de responsabilitate socială (CSR). Cele două agenţii au fost selectate în urma unei licitaţii organizate în luna martie, la care au fost invitate 9 agenţii.

La 3 ani de la lansarea platformei CSR “Petrom: Respect pentru viitor”, compania continuă demersul de responsabilitate socială alături de GMP şi Graffiti BBDO. Împreună vor implementa proiectele prin care compania susţine protejarea mediului, educaţia şi implicarea în comunităţi.

Cele două agenţii vor oferi fiecare servicii de consultanţă strategică, project management şi comunicare - ATL, BTL, PR şi comunicare digitală -  asigurând atât dezvoltarea platformei CSR, cât şi comunicarea externă şi internă pe următorii trei ani.

“Alegerea agenţiei a fost un proces dificil, însă cei doi câştigători s-au diferenţiat de ceilalţi prin viziune strategică şi inovaţie. Vrem ca împreună să formăm o adevărată echipă care să ducă mai departe demersul început acum 3 ani alături de Ogilvy Group, căruia vrem să îi mulţumim pentru colaborarea frumoasă pe care am avut-o.”, a declarat Mona Nicolici, CSR Manager Petrom.


Grupul BBDO a câştigat licitaţia cu o echipă de comunicare ce reunea reprezentanţi din toate agenţiile parte a BBDO, de la zona de ATL şi PR până la cea de CRM sau cercetare şi consultanță.

Agenţia full service GMP Advertising a participat la licitaţie alături de GMP PR, Point Public Affairs și Webstyler, companii ce oferă expertiză în public relations, public affairs și comunicare online.

Petrom CSR
„Respect pentru Viitor” este un amplu program iniţiat de Petrom, la începutul anului 2007, prin care răspundem nevoilor societăţii şi mediului înconjurător.
„Respect pentru Viitor” este concretizarea principiilor noastre care stau la baza dezvoltării durabile. Credem că nevoile prezentului pot fi satisfăcute cu respect pentru generaţiile viitoare şi pentru aceasta am ales să tratăm aspectele legate de mediu şi cele sociale ca parte integrantă a conduitei noastre de business.

Petrom va colabora în următorii 3 ani cu agenţiile GMP şi Graffitti BBDO în proiectele de responsabilitate socială

Petrom a ales Graffiti BBDO şi GMP pentru dezvoltarea şi comunicarea platformei sale de responsabilitate socială (CSR). Cele două agenţii au fost selectate în urma unei licitaţii organizate în luna martie, la care au fost invitate 9 agenţii.

La 3 ani de la lansarea platformei CSR “Petrom: Respect pentru viitor”, compania continuă demersul de responsabilitate socială alături de GMP şi Graffiti BBDO. Împreună vor implementa proiectele prin care compania susţine protejarea mediului, educaţia şi implicarea în comunităţi.

Cele două agenţii vor oferi fiecare servicii de consultanţă strategică, project management şi comunicare - ATL, BTL, PR şi comunicare digitală -  asigurând atât dezvoltarea platformei CSR, cât şi comunicarea externă şi internă pe următorii trei ani.

“Alegerea agenţiei a fost un proces dificil, însă cei doi câştigători s-au diferenţiat de ceilalţi prin viziune strategică şi inovaţie. Vrem ca împreună să formăm o adevărată echipă care să ducă mai departe demersul început acum 3 ani alături de Ogilvy Group, căruia vrem să îi mulţumim pentru colaborarea frumoasă pe care am avut-o.”, a declarat Mona Nicolici, CSR Manager Petrom.

Grupul BBDO a câştigat licitaţia cu o echipă de comunicare ce reunea reprezentanţi din toate agenţiile parte a BBDO, de la zona de ATL şi PR până la cea de CRM sau cercetare şi consultanță.

Agenţia full service GMP Advertising a participat la licitaţie alături de GMP PR, Point Public Affairs și Webstyler, companii ce oferă expertiză în public relations, public affairs și comunicare online.

Petrom CSR

„Respect pentru Viitor” este un amplu program iniţiat de Petrom, la începutul anului 2007, prin care răspundem nevoilor societăţii şi mediului înconjurător.

„Respect pentru Viitor” este concretizarea principiilor noastre care stau la baza dezvoltării durabile. Credem că nevoile prezentului pot fi satisfăcute cu respect pentru generaţiile viitoare şi pentru aceasta am ales să tratăm aspectele legate de mediu şi cele sociale ca parte integrantă a conduitei noastre de business.