CSR Romania

09 martie 2024

Ultima ora:
Esti in sectiunea: News Comunicate de presa Lidl România redă zâmbetele copiilor nevoiaşi

Lidl România redă zâmbetele copiilor nevoiaşi

Email Imprimare PDF
Lidl România a iniţiat campania socială “Zâmbet de copil” prin care îşi propune colectarea de fonduri pentru sprijinirea copiilor săraci din România. Campania a început în decembrie 2011. Sumele de bani obţinute vor fi direcţionate către organizaţia “Salvaţi Copiii“ şi vor fi folosite pentru asigurarea hranei zilnice pentru copiii asistaţi din centrele organizaţiei.

“Zâmbet de copil” debutează cu proiectul pilot «Participă la miracolul de Crăciun » care se desfăşoară în perioada 12.12.2011 – 31.12.2011 în magazinele Lidl din toată ţara. Toţi clienţii Lidl care vor dona minim 5 lei vor primi o felicitare desenată de copiii din centrele educaţionale ce vor beneficia de o masă zilnică în urma banilor colectaţi. Donaţiile se pot face în urnele aflate la casele de marcat.

Prin această campanie, Lidl România în parteneriat cu Salvaţi Copiii susţine combaterea sărăciei în rândul copiilor. Conform ultimelor statistici, România este ţara cu cel mai mare risc de sărăcie infantilă din Uniunea Europeană, cu o rată de 33% - conform Eurostat (2008). UNICEF şi Banca Mondială estimau în anul 2009 că un număr de peste 350.000 de copii vor trăi în condiţii de sărăcie absolută.

În cei peste 20 de ani de când promovează drepturile copilului în România, organizaţia Salvaţi Copiii a inclus 600 000 de copii în programe educative, de protecţie şi de asistenţă socio- educaţională. Mai multe detalii despre activitatea organizaţiei pot fi accesate pe site-ul www.salvaticopiii.ro.


Lidl este unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine ce comercializează produse alimentare din Europa. Prezent în peste 20 de ţări, Lidl deţine o reţea de peste 9 000 de magazine în care îşi desfăşoară activitatea peste 170 000 de angajaţi.
Banner