A fost o întâmplare că am ajuns să lucrez în Bacău. Dar de îndată ce am ajuns acolo m-a preocupat acest subiectul pentru că ţin foarte mult ca toţi copiii să aibă oportunitatea de a-şi atinge potenţialul. Când acest lucru nu se întâmplă, nimic nu mi se pare mai trist.
Interviuri
Leslie Hawke: Ţin foarte mult ca toţi copiii să aibă oportunitatea de a-şi atinge potenţialul
Industriile farmaceutice şi de automobile sunt cele care "dau furnicături pe şira spinării” în termeni de CSR
Industria farmaceutică nu este, din nefericire, condusă de un spirit comunitar, aşa cum ar trebui să fie, iar concurenţa nebună (şi de miliarde) şi goana după cote de piaţă şi profituri par să fie singurele motive care animă acest sector.
Emma Beckmann, Senior Client Director Landor Associates: Televiziunea -principala sursă de informare cu privire a brandurile “verzi”
La data iniţierii studiului în SUA în 2006, 58% dintre cetăţenii americani nu erau interesaţi de practicile ecologice. Patru ani mai târziu, lucrurile au luat o altă întorsătură şi 75% dintre consumatorii din SUA consideră că este oarecum sau foarte important ca o companie să adopte practici ecologice.
Rob Challis: În 5 ani, CSR-ul va fi o disciplină axată pe riscuri
CSR-ul va deveni intr-o mare măsură va fi o disciplină axată pe riscuri, care estimează valoarea financiară reală a reputaţiei. Cred că acest lucru va fi determinat de pieţele de capital şi alţi acţionari pe piaţă, în încercarea lor de a face diferenţa dintre companiile sustenabile şi cele nesustenabile.
Jens Trummer, Consultant CSR: Programele de CSR din Europa de Est sunt încă rudimentare.Partea a II-a
Jens Trummer, Consultant CSR: Programele de CSR din Europa de Est sunt încă rudimentare. Partea I
Jens Trummer, consultant CSR cu peste 12 ani de experienţă acumulată la nivel internaţional, face o paralelă, într-un interviu acordat în exclusivitate pentru CSR Romania, între CSR-ul practicat în Europa de Est şi cel practicat în Europa de Vest şi S.U.A. Mai mult, acesta explică în ce ar consta o legătură solidă între CSR şi relaţii publice.
Oana Toiu, roPot: Antreprenoriatul social -afacerea care reuşeşte să îşi producă singură valoarea de care are nevoie
roPot este o echipă formată din 4 oameni şi 12 colaboratori care cred cu tărie că lumea business-ului nu este atât de diferită de lumea socialului precum am putea crede la prima vedere. Din acest motiv, organizaţia promovează antreprenoriatul social ca fiind cea mai bună soluţie de business a viitorului. Oana Toiu, colaborator roPot, ne spune mai multe despre aceasta în interviul de mai jos.
Cristina Sissons, Manager CSR E.ON România: Avem parteneri puţini, dar puternici.
Parteneri puţini, dar puternici, acesta este principiul nostru. Când spun puternic, mă gândesc la rezultate, seriozitate şi investiţii pe termen lung, nu atât la mărimea unui ONG. Un parteneriat înseamnă în primul rând completare reciprocă de competenţe şi resurse pentru a obţine cel mai bun rezultat într-un proiect. Dacă deja avem câţiva parteneri de durată, asta nu înseamnă că excludem noi parteneriate.
Cătălina Pîslaru, CSR Officer Orange România: Strategia este construita de angajaţi şi validată ulterior de management
Grupul France Telecom-Orange a publicat recent raportul de CSR, care se găseşte aici. Pentru a înţelege în ce mod strategia de CSR şi planul de acţiune existente la nivelul grupului sunt adaptate la piaţa din România, am discutat cu responsabilul de CSR, Cătălina Pîslaru.
Georgeta Bora, Sustainable Development Coordinator, RBS România: Trebuie să ne educăm publicul cu privire la CSR
Inovaţia este foarte necesară şi în găsirea de soluţii cu costuri mai mici. În plus, lumea nu e educată şi trebuie să găsim canale atât interne cât şi externe pentru a ne educa publicul cu privire la CSR.
Dejan Petrovic, Fundaţia ERSTE: Diferenţa dintre organizaţii este dată de oameni
Fiecare proiect e unic în felul său şi e dificil să mentionez unul singur. Proiectele sunt alese pentru originalitatea şi creativitatea cu care abordează probleme ce există în societate de ani de zile. Diferenţa dintre organizaţii este dată de oameni şi energia lor fantastică, care nu încetează să mă surprindă. Asta ne motivează să continuăm şi să dezvoltăm din ce în ce mai mult acest proiect legat de Premiul de Integrare Social.
Mai multe articole..
- Corina Vasile, PR Director Raiffeisen Bank: În CSR, o faptă face cât o mie de cuvinte
- Irina Stoltz, Corporate Citizenship & Corporate Affaire Specialist IBM România: Varianta de lux a CSR-ului: relocarea resurselor umane
- Ariana Badin, Manager PR & Comunicare UPC România: Cred că e în puterea noastră să creăm o lume mai verde!
- Raed Arafat: Rolul umanitar al mass-media este esenţial!
- Acolo unde există strategie, vorbim şi de un angajament. De vorbă cu Frank Hajdinjak, CEO E.ON România
- Tincuţa Baltag: Sistemul românesc de învăţământ nu este echitabil!
- Laura Sgârcitu, Coca-Cola HBC România: Trebuie să reinventăm legătura cu natura şi cu oamenii din jurul nostru!
- Un plasture de caritate nu ajunge pentru a reface o reputaţie stricată
- Drumul de la corporate social responsibility (CSR) la business social responsibility (BSR). De vorbă cu Stefania Popp, Director Executiv Junior Achievement România
- Raportarea socială: între transparenţă şi birocraţie etică
JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL