CSR Romania

30 martie 2017

Ultima ora:
Esti in sectiunea: Studii de caz Educatie

Educatie

Copil, caut timp. De petrecut cu părinţii mei

Email Imprimare PDF
romtelecom_studiudecazRomtelecom susţine cauza copilului de 10 ani, având un parteneriat de tradiţie cu Asociaţia Telefonul Copilului care gestionează în România numărul unic european 116 111, apelabil pentru  pentru orice problemă despre copii. Asociaţia a semnalat în 2009 creşterea numărului de apeluri realizate de copii doar pentru a comunica cu cineva. Pentru a evalua fenomenul, Romtelecom a comandat un studiu care a arătat că părinţii petrec puţin timp cu copiii şi nu comunică suficient cu aceştia.  
Citeşte mai mult...

Finanţele Mele

Email Imprimare PDF

bcrEducaţia financiară a tinerilor este parte integrantă din strategia de CSR a BCR, care doreşte să educe viitorii clienţi să consume şi să investească responsabil. Aceasta a fost premisa programului "Finantele Mele", initiat de BCR si distins cu Silver Award for Excellence la Romanian PR Award 2009.

Citeşte mai mult...

Atinge Polul Pozitiv în Comunicare

Email Imprimare PDF

rombat_vitrinaLa sfârşitul anului 2007 compania Rombat S.A. a luat decizia de a se implica mai mult în activitatea profesională a jurnaliştilor, dând acestora o mână de ajutor în perfecţionarea carierei lor. Astfel agenţia Vitrina Advertising a propus companiei, campania Atinge Polul Pozitiv în Comunicare, o campanie care s-a adresat în exclusivitate presei locale (din toată ţara). De ce presa locală? Pentru că jurnaliştii locali au un acces destul de greu la asemenea training-uri şi deoarece compania Rombat urma ca în perioada viitoare să deschidă mai multe centre Rombat în cele mai importante localităţi din ţară.

Citeşte mai mult...
Banner