CSR Romania

23 aprilie 2021

Ultima ora:
Esti in sectiunea: News Evenimente CSR Prima editie a Galei CliniClowns Charity Dinner a strans fonduri de 30,200 de euro

Prima editie a Galei CliniClowns Charity Dinner a strans fonduri de 30,200 de euro

Email Imprimare PDF
In data de 24 noiembrie 2010, la Casa Vernescu a avut loc prima editia a Galei CliniClowns Charity Dinner. Evenimentul, organizat de Schiere Simiuc & Partners si Ambasada Regatului Olandei la Bucuresti sustinute de Camera de Comert si Industrie Romano – Olandez, a avut ca scop strangerea de fonduri pentru Fundatia CliniClowns Romania, in vederea continuarii terapiei prin zambet in spitalele de copii din Bucuresti si Brasov si de asemenea, pentru extinderea Fundatiei CliniClowns la Timisoara. Gala s-a adresat companiilor olandeze care activeaza pe piata romaneasca, dar si marilor investitori care si-au dorit sa sustina prin participarea lor, activitatea fundatiei CliniClowns.

In compania Excelentei Sale, Tanya van Gool, Ambasadoarea Regatului Olandei, invitatii au savurat un meniu special conceput pentru acest eveniment oferit de Casa Vernescu, au ascultat un recital oferit de Miki si au admirat momente de dans sportiv sustinute de echipa campioana mondiala, categoria 12-13 ani, a clubului de copii Pigmalyon. Momentul de maxima atractie al serii a constat intr-o demonstratie de arta culinara la care au participat Joseph Hadad, fostul bucatar al Madonnei si al lui Robert de Niro si invitatul special, Chef-ul olandez Henk Savelberg premiat cu o stea Michelin. Cele doua produse rezultate din fabulosul cooking show au fost scoase la licitatie, organizatorii oferind astfel ocazia iubitorilor de haute cuisine sa guste minunatele creatii.

Batalia pentru cele doua platouri savuroase s-a dat intre reprezentantii companiilor TMF Grup, Lugera & Makler, UTI Group si Eureko Romania. In final, cel mai generos participant s-a dovedit a fi Giga Popescu care a castigat pentru sotia sa platoul realizat de Joseph Hadad contra sumei de 1,000 de euro. Salata Savelberg a fost subiect de disputa intre reprezentantii UTI Group si Eureko. Initial castigata de UTI pentru 700 de euro, acestia au decis sa o repuna in licitatie, astfel incat castigatorul final a fost Eureko, pentru inca 500 de euro.

“Misiunea Fundatiei CliniClowns Romania este de a imbunatati atat viata copiilor spitalizati din Romania precum si a familiilor acestora aducandu-le zambetul pe chipuri, pentru a depasi suferinta cauzata de consultatiile si tratamentele medicale uneori dureroase. Generozitatea companiilor prezente la Gala Charity Dinner se traduce in 10,000 de euro, fonduri care asigura activitatea fundatiei pentru urmatorii doi ani”, Martin Schiere, director executiv CliniClowns Romania.

“CliniClowns Charity Dinner este dovada clara ca CSR-ul este foarte apreciat de catre companiile olandeze, intrucat un numar considerabil de companii care activeaza in Romania au ales sa se alature demersului de strangere de fonduri: ING, Deloitte, DenBraven, Heineken, Philips, Lugera & Makler, TMF Group, TNT, Reijers Consulting, RaboBank” a adaugat Excelenta Sa Tanya van Gool.

Eureko, sponsorul oficial al Fundatiei a oferit la sfarsitul cinei caritabile un cec in valoare de 18,000 de euro. “Fiecare dintre noi a avut la un moment dat un copil bolnav. Astfel, am invatat sa pretuim fiecare zambet, fiecare gest ce indica o stare de bine. Eureko sustine misiunea CliniClowns Romania, iar banii oferiti vor servi extinderii terapiei prin zambet la Timisoara”, Radu Craciun Eureko Chief Investment Officer, Eureko.

Initiativei Schiere | Simiuc & Partners, organizatorul Galei, i s-au alaturat companii de renume precum: UTI Group, ING Bank, Delloite, Vodafone, KPMG, Haineken, TMF Group, Lugera & Makler, Den Braven, GDF Suez, UPC, Piperea si Asociatii, TNT, Reijers Consulting, Certinvest, Paralela 45, ES Elektro, Philips, Casa Wagner Golden Blitz Taxi, Notar Iuliana Scantei, Rabobank si Casa Vernescu.

Evenimentul CliniClowns Charity Dinner a adus Fundatiei CliniClowns Romania fonduri in valoare de 30,200 de euro. Acesti bani vor fi folositi pentru continuarea programului de terapie prin zambet in spitalele de copii din Bucuresti si Brasov si de asemenea, pentru extinderea Fundatiei CliniClowns la Timisoara.


Despre CliniClowns Romania
CliniClowns Romania este o organizatie non-profit prezenta in Romania din anul 1995, al carei scop este imbunatatirea vietii copiilor spitalizati. CliniClowns isi trimite periodic echipele de clovni profesionisti in spitale pentru a vizita copiii bolnavi, pentru a le aduce zambete pe chipuri si a imbunatati starea psihica a micilor pacienti. Munca noastra are efecte benefice nu numai asupra copiilor, ea influentand pozitiv si persoanele insotitoare care, temporar, renunta sa isi concentreze atentia exclusiv pe boala copilului. In prezent, Fundatia CliniClowns Romania isi desfasoara activitatea in urmatoarele spitale: Grigore Alexandrescu, IOMC - Institutul pentru Ocrotirea Mamei si Copilului, Institutul Clinic Fundeni, Marie Curie (Budimex), Spitalul de Copii din Brasov.
www.cliniclowns.ro

Despre Schiere | Simiuc & Partners

Schiere | Simiuc & Partners este o companie de consultanta romano-olandeza specializata in strategii de dezvoltare, strategii de marketing si de brand, cercetare de marketing si market entry. Compania este prezenta in Romania din anul 2006 si isi desfasoara activitatea in Romania, Serbia, Polonia, Olanda, Spania si Germania. Principalele proiecte pe care le desfasoara in Romania sunt rezervate companiilor din sectorul FMCG si agricultura. Martin Schiere, directorul general Schiere & Partners, are o experiență de 10 ani în marketing, oferind consultanta unor companii precum Unilever (Olanda), Coca-Cola (Olanda), Crucea Rosie (Olanda).
www.schiere.com
Banner