CSR Romania

03 decembrie 2021

Ultima ora:
Esti in sectiunea: News Comunicate de presa Farmaciile Dona premiate pentru “Cel mai bun raport scurt de CSR” în programul Good CSR 2010

Farmaciile Dona premiate pentru “Cel mai bun raport scurt de CSR” în programul Good CSR 2010

Email Imprimare PDF
În cadrul programului de raportare şi comunicare internaţională, Good CSR 2010, dezvoltat de către B&P Braun&Partners, Farmaciile Dona, brand farmaceutic al companiei romanesti SIEPCOFAR SA, câştigă premiul celui mai bun raport de responsabilitate socială corporativă.  

Cele patru companii româneşti care şi-au publicat rapoarte sub indicatorii internaţionali Global Reporting Initiative (GRI) sunt: Farmaciile Dona, Henkel România, Porsche România şi Romstal IMEX.

Câştigătorul acestui an, “Farmaciile Dona”, se află la al doilea an de raportare scurtă de CSR în cadrul programului internaţional Good CSR 2010, program de raportare şi comunicare internaţională, lansat pentru prima dată în 2008 în Ungaria. În cadrul unui business breakfast din 7 decembrie, brandul “Farmaciile Dona” a primit premiul pentru cel mai bun raport scurt de responsabilitate socială corporativă (CSR), de tipul C, sub indicatori internaţionali datorită modului transparent de comunicare a practicilor de CSR, guvernanţei corporative şi angajamentului faţă de comunitate luat anul trecut şi continuat în cadrul unei strategii de CSR. Sub cei 28 de indicatori GRI, cea de-a treia companie farmaceutică de pe piaţa farmaceutică, după numărul de unităţi farmaceutice deţinute, prezintă în raport puncte din strategia de implicare în comunitate, caracteristici economici, indicatori privind managementul resurselor umane, al resurselor sociale, de mediu şi de produs.

Compania “Romstal IMEX” s-a aflat, de asemenea, în cel de-al doilea an de raportare de CSR, iar “Henkel România” şi “Porsche România” şi-au lansat primele lor rapoarte scurte, în limba română, cuantificând astfel programele şi politicile lor de responsabilitate socială corporativă.

Evenimentul din 7 decembrie a celebrat şi lansarea revistei „Good CSR- Împreună responsabili”, insert de CSR care va apărea cu revista Money Express, în numărul din 14 decembrie 2010. Revista Good CSR este o soluţie perfectă de a ajunge prin conţinutul său de CSR la toate părţile co-interesate, mai ales la clienţi. Această publicaţie oferă informaţii despre operaţiuni şi practici responsabile ale companiilor participante la program, într-o formă interesantă şi uşor de citit.

Programul Good CSR reprezintă, atât o platformă credibilă şi standardizată de comunicare, cât şi un instrument pentru companiile care vor să publice rapoarte scurte şi complete de responsabilitate socială corporativă şi să comunice părţilor lor co-interesate realizările în domeniul responsabilităţii sociale.



B&P Braun&Partners este primul grup de consultanţă în strategie de CSR şi marketing din Europa Centrală. Grupul oferă servicii strategice de comunicare de marketing de a doua generaţie, atât clienţilor locali cât şi multinaţionali din Europa Centrală. Prin intermediul filialelor sale,  B&P Braun & Partners oferă asistenţă clienţilor săi în materie de branding, CSR, comunicare cu stakeholderii săi şi instrumente de publicare prin dezvoltarea, proiectarea şi lansarea unor astfel de servicii.
B&P Braun&Partners cooperează cu parteneri care au o vastă experienţă internaţională în diverse domenii. Partenerul strategic pe plan internaţional al grupului este Two Tomorrows, lider global în consultanţă CSR.

Good CSR 2010
Programul de raportare şi comunicare, Good CSR 2010,  dezvoltat de B&P Braun&Partners face posibilă informarea stakeholderilor, prin rapoartele scurte de sustenabilitate prezentate, cu informaţii ce prezintă performanţa economică, socială şi de mediu a companiilor. Programul speră să popularizeze cauzele CSR şi să determine companiile să raporteze performanţa sustenabilă într-o forma comparabilă.

GRI (Global Reporting Initiative) este o organizaţie civilă independentă cu sediul în Olanda, care are drept obiectiv stabilirea şi dezvoltarea continuă a unui standard internaţional de raportare. GRI a fost convocat în 1997 de către CERES (Coalition for Environmentally Responsible Economie) împreună cu UNEP (United Nations Environment Programme). Scopul acestuia a fost să dezvolte o practică de raportare sustenabilă care să fie privită la acelaşi nivel cu rapoartele financiare şi asigurand că informaţia publicată în rapoarte este comparabilă, corectă, exactă, la zi şi verificabilă. GRI îşi îndeplineşte sarcina la nivel global cu participarea activă a companiilor, ONG-urilor implicate în protecţia mediului şi în probleme sociale, a firmelor de audit, a sindicatelor, investitorilor şi a altor stakeholderi.

Banner