CSR Romania

04 decembrie 2021

Ultima ora:
Esti in sectiunea: News Comunicate de presa 4 companii româneşti şi-au publicat rapoarte scurte de CSR, conform programului Good CSR 2010

4 companii româneşti şi-au publicat rapoarte scurte de CSR, conform programului Good CSR 2010

Email Imprimare PDF

Farmaciile Dona, Henkel, Porsche România şi Romstal, raportează despre programele lor de CSR. Cele patru companii participă în al doilea an al programului internaţional Good CSR 2010, program de raportare şi comunicare internaţională, dezvoltat de către  B&P Braun&Partners, şi lansat pentru prima dată în 2008  în Ungaria. Raportul scurt de responsabilitate socială corporativă este creat sub indicatorii internaţionali Global Reporting Initiative, prin programul est-european Good CSR.



Dintre cele patru companii, două se află în al doilea an de raportare, şi anume Farmaciile Dona, a treia companie farmaceutică de pe piaţa farmaceutică după numărul de unităţi farmaceutice deţinute, şi Romstal IMEX, companie românească prezentă în 7 ţări cu o reţea de peste 200 de magazine şi francize. Henkel România şi Porsche România se află în primul lor an de raportare CSR de  tip “C” sub indicatorii internaţionali Global Reporting Initiative (GRI) referitori la performanţa non-financiară. Şi cele două companii au comunicat despre practicile şi realizările în CSR, atât angajaţilor, cât şi părţilor co-interesate externe.

Rapoartele scurte din România vor fi lansate, dar şi premiate de către un juriu independent în data de 7 decembrie, în cadrul unui business breakfast în care compania Braun&Partners va prezenta şi revista de CSR,  numită Good CSR. Suplimentul va apărea pe piaţa românească într-un insert de ediţie al revistei Money Express în numărul din 14 decembrie.


Revista Good CSR este o soluţie perfectă de a ajunge prin conţinutul său de CSR la toate părţile co-interesate, mai ales la clienţi. Această publicaţie oferă informaţii despre operaţiuni şi practici responsabile ale companiilor participante la program, într-o formă interesantă şi uşor de citit. Programul reprezintă atât o platformă credibilă şi standardizată de comunicare, cât şi un instrument pentru companiile care vor să publice rapoarte scurte şi complete de responsabilitate socială corporativă şi să comunice părţilor lor co-interesate realizările în domeniul responsabilităţii sociale.



B&P Braun&Partners
B&P Braun&Partners este primul grup de consultanţă în strategie de CSR şi marketing din Europa Centrală. Grupul oferă servicii strategice de comunicare de marketing de a doua generaţie, atât clienţilor locali cât şi multinaţionali din Europa Centrală. Prin intermediul filialelor sale,  B&P Braun & Partners oferă asistenţă clienţilor săi în materie de branding, CSR, comunicare cu stakeholderii săi şi instrumente de publicare prin dezvoltarea, proiectarea şi lansarea unor astfel de servicii.
B&P Braun&Partners cooperează cu parteneri care au o vastă experienţă internaţională în diverse domenii. Partenerul strategic pe plan internaţional al grupului este Two Tomorrows, lider global în consultanţă CSR.

Good CSR 2010

Programul de raportare şi comunicare, Good CSR 2010,  dezvoltat de B&P Braun&Partners face posibilă informarea stakeholderilor, prin rapoartele scurte de sustenabilitate prezentate, cu informaţii ce prezintă performanţa economică, socială şi de mediu a companiilor. Programul speră să popularizeze cauzele CSR şi să determine companiile să raporteze performanţa sustenabilă într-o forma comparabilă.

GRI (Global Reporting Initiatives) este o organizaţie civilă independentă cu sediul în Olanda, care are drept obiectiv stabilirea şi dezvoltarea continuă a unui standard internaţional de raportare. GRI a fost convocat în 1997 de către CERES (Coalition for Environmentally Responsible Economie) împreună cu UNEP (United Nations Environment Programme). Scopul acestuia a fost să dezvolte o practică de raportare sustenabilă care să fie privită la acelaşi nivel cu rapoartele financiare şi asigurand că informaţia publicată în rapoarte este comparabilă, corectă, exactă, la zi şi verificabilă. GRI îşi îndeplineşte sarcina la nivel global cu participarea activă a companiilor, ONG-urilor implicate în protecţia mediului şi în probleme sociale, a firmelor de audit, a sindicatelor, investitorilor şi a altor stakeholderi.
Banner