CSR Romania

04 martie 2021

Ultima ora:
Esti in sectiunea: News Comunicate de presa Eveniment editorial: Stakeholder Dialogue - Stakeholder Management, un Supliment special al revistei 22

Eveniment editorial: Stakeholder Dialogue - Stakeholder Management, un Supliment special al revistei 22

Email Imprimare PDF
Miercuri, 29 August, în revista 22 apare suplimentul Parteneri. CSR România, un program Forum for International Communications, în colaborare cu Grupul pentru Dialog Social editează un supliment special dedicat problemelor etice şi de comunicare din relaţiile dintre companii şi partenerii lor sociali şi de afaceri.
Ce presupune managementul grupurilor cointeresate? Care sunt standardele etice în dialogul dintre companii şi grupurile cointeresate? Ce responsabilităţi au managerii şi companiile faţă de partenerii sociali şi de afaceri ai companiilor? Cum se pot identifica grupurile cointeresate relevante pentru profitul şi dezvoltarea pe termen lung a companiilor? De ce este importantă cunoaşterea mediului social în care se dezvoltă o companie?

Sunt întrebări la care răspund oameni de afaceri şi specialişti în comunicare din România şi din străinătate, de la companii şi organizaţii prestigioase de etică în afaceri şi responsabilitate corporatistă

În suplimentul Parteneri al revistei 22 de miercuri, 29 August, semnează

Stephen B. Young, Global Executive Director, Caux Round Table
Alan Knight, Institute of Social and Ethical AccountAbility
Nikos Avlonas, Centre for Sustainability and Excellence
Aneta Bogdan, Brandient
Thomas Loew, Institute 4 Sustainability
Sabine Braun, akzente kommunikation und beratung gmbh
Andreas Rasche, Helmut-Schmidt-University Hamburg
Hiroshi Ishida – Executive Director, Caux Round Table – Japan
şi alţii.


Este momentul ca mediul românesc de afaceri să arunce bastonul alb cu care a parcurs traseul orb al tranziţiei. Să-şi reevalueze vechile strategii proiectate după unicul criteriu al calculului economic şi al profitului imediat. Să-şi construiască instrumente de comunicare cu comunităţile. Să înţeleagă spaţiul social în mijlocul căruia operează. Să proiecteze strategii de dezvoltare durabilă. Să includă interesele comunităţilor în strategiile de dezvoltare ale companiilor.

Este momentul ca oamenii de afaceri români să recunoască spaţiul social în care acţionează şi dimensiunea socială a deciziilor lor. Este momentul ca liderii de afaceri să îşi asume dublul statut căruia trebuie să îi facă faţă, acela de oameni de decizie în organizaţiile pe care le conduc şi de lideri ai comunităţilor în care trăiesc. Să preia în discursul lor nu doar problemele companiilor lor, ci şi pe acelea ale grupurilor de care depind acestea, acţionari şi angajaţi, clienţi şi comunităţi.

Dedicăm acest supliment efortului pe care îl fac companiile şi comunităţile româneşti de a se descoperi unele pe altele. Efortului companiilor de a-şi identifica partenerii sociali şi de afaceri, de la investitori şi angajaţi, până la clienţi şi comunitate, şi de a integra aşteptările acestora în propriile lor strategii de profit. Precum şi efortului comunităţilor de a crea un mediu adecvat dezvoltării mediului de afaceri.

Dana Oancea & Bogdan Diaconu, Editorial: Pentru o cultură a parteneriatului
Banner