CSR Romania

04 decembrie 2021

Ultima ora:
Esti in sectiunea: News Comunicate de presa Compania Henkel, recunoscută pentru angajamentul său faţă de cultivarea sustenabilă a uleiului de palmier

Compania Henkel, recunoscută pentru angajamentul său faţă de cultivarea sustenabilă a uleiului de palmier

Email Imprimare PDF

World Wide Fund for Nature (WWF) a inclus Henkel în primele locuri ale Clasamentului Cumpărătorilor de Ulei de Palmier (WWF Palm Oil Buyers’ Scorecard 2011), acordând companiei nouă puncte dintr-un maxim de nouă.

În alcătuirea acestui clasament, WWF evaluează peste 130 de companii, printre care 64 din Germania, din industria FMCG şi din retail, cu privire la contribuţia lor la cultivarea sustenabilă a uleiului de palmier. WWF a publicat astăzi Clasamentul Cumpărătorilor de Ulei de Plamier, în timpul conferinţei anuale a Mesei Rotunde pe tema Uleiului de Palmier Sustenabil (RSPO) din Malaezia.

“O evaluare de top în Palm Oil Buyers’ Scorecard 2011 reconfirmă rolul important pe care Henkel îl joacă în zona de sustenabilitate”, a declarat Kasper Rorsted, Preşedintele Consiliului de Administraţie Henkel. “Suntem preocupaţi de sustenabilitate şi responsabilitate socială în întregul nostru ciclu de producţie. Asta înseamnă utilizarea sustenabilă a materiilor prime şi conservarea resurselor naturale”. Începând cu anul 2015, întregul volum de ulei de palmier şi ulei de sâmbure de palmier folosit în produsele Henkel ca bază pentru materii prime refolosibile, va fi acoperit prin certificate RSPO care documentează sustenabilitatea surselor de ulei de palmier. 

Masă Rotundă pe tema Uleiului de Palmier Sustenabil (RSPO)

RSPO a apărut în urma unei iniţiative WWF şi a altor reprezentanţi de marcă din sectorul economic. Henkel colaborează cu organizaţia din 2003 şi este membru oficial din anul 2008. Obiectivul RSPO este promovarea producţiei sustenabile a uleiului de palmier şi a uleiului de sâmbure de palmier şi prevenirea distrugerii pădurilor tropicale. În acest scop, RSPO a stabilit un model de certificare şi marketing pentru uleiul de palmier care provine din plantaţii cu culturi sustenabile. Pentru a contribui la dezvoltarea şi stabilirea sistemului  Book & Claim pentru uleiul din sâmbure de palmier, Henkel a devenit prima companie din lume care a folosit sistemul extins de certificare a uleiului de palmier, extins pentru a include şi uleiul din sâmbure de palmier.

Pentru mai multe informaţii despre angajamentul Henkel pentru sustenabilitate, puteţi consulta  www.henkel.com/sustainability.

Versiunea internaţionala a “WWF Palm Oil Buyers’ Scorecard 2011” este disponibilă pe http://www.panda.org/palmoilscorecard/2011.


Henkel operează la nivel global cu mărci şi tehnologii grupate în trei divizii: Detergenţi & Produse pentru îngrijirea locuinţei, Produse Cosmetice/de toaletă şi Adezivi Tehnologii. Companie fondată în 1876, Henkel deţine pozitii fruntaşe atât pe pieţele destinate consumatorilor finali cât si pe cele adresate clienţilor industriali cu mărci de top, precum Persil, Schwarzkopf şi Loctite. Henkel are cca 48,000 de angajaţi la nivel global şi a raportat în anul fiscal 2010 venituri de 15,092 miliarde EUR şi un profit operaţional ajustat de 1,862 miliarde EUR. Acţiunile preferenţiale Henkel sunt listate la bursa germană DAX, compania fiind prezentă şi în clasamentul Fortune Global 500.

Banner