Cea de-a doua ediţie a Burselor COSMOTE, programul de responsabilitate socială lansat de COSMOTE România anul trecut, a ajuns în etapa de intervievare a celor 25 de finalişti, care vor fi evaluaţi de către juriu în zilele de 10 şi 11 noiembrie 2011.
Lista celor 25 de studenţi care au fost aleşi să participe la sesiunile de interviuri este disponibilă pe www.burselecosmote.ro şi pe pagina de Facebook a programului.
În perioada înscrierilor, între 15 septembrie – 15 octombrie 2011, au fost primite 243 de aplicaţii, dintre care 168 au fost validate şi luate în considerare pentru desemnarea celor 25 de finalişti. Câştigătorii vor fi susţinuţi financiar pe durata studiilor universitare, prin intermediul unei burse în valoare de 150 euro/lună, echivalent în RON, pe o durată de 9 luni (octombrie-iunie) pe an.
Cei 25 finalişti vor fi intervievaţi de către juriul Burselor COSMOTE, format din: Ana-Maria Stanciu-Manolescu, Acting Head of Technology, Customer Care and Operational Office al COSMOTE România, cu peste şapte ani de experienţă în zona de recrutare în companii din industria de telecom; Loredana Vişa, Director General al agenţiei V+O Communication, cu peste 14 ani de experienţă în relaţii publice şi marketing în România şi în America de Nord; Sorin Psatta, Integrated Communication Director în cadrul agenţiei Graffiti BBDO România şi Lector la Facultatea de Jurnalism şi Stiinţele Comunicării a Universităţii din Bucureşti; Dan Petre, Managing Partner la D&D Research, companie de cercetare şi consultanţă specializată în psihologie aplicată în marketing şi Mihaela Perianu, fondator şi Managing Partner la Aims Human Capital, companie activă de 20 de ani în piaţa de Executive Search şi Consultanţă şi fondator şi Managing Partner la Dale Carnegie Training, o franciză americană de training.
Cei 5 căştigători desemnaţi de juriu vor fi anunţaţi în data de 16 noiembrie 2011, în cadrul unei festivităţi de premiere.
Aflat la cea de-a doua ediţie, programul Bursele COSMOTE se adresează tinerilor absolvenţi ai clasei a XII-a din anii 2010 şi 2011, care au fost admişi într-o instituţie de învăţământ superior de stat din România, în cadrul sesiunii de admitere din 2011.
Mai multe detalii despre program şi regulamentul concursului sunt disponibile pe site-ul www.burselecosmote.ro.
În calitate de parte responsabilă şi activă a societăţii, COSMOTE România îşi implică angajaţii, clienţii, furnizorii şi partenerii de afaceri în diferite iniţiative şi programe care răspund cerinţelor mediului social din România. Printre proiectele de responsabilitate socială derulate de COSMOTE România se numără: campania “Mesaje de iubire”, parteneriatul cu Asociaţia Telefonul Copilului, programul intern de protecţia mediului “Green Office” şi altele.
COSMOTE România avea 6,6 milioane de clienţi la 30 iunie 2011. Lansată în 2005, COSMOTE România a înregistrat cea mai rapidă dezvoltare a reţelei din Europa, conform raportului Citigroup din iunie 2007. În mai puţin de cinci ani, COSMOTE România şi-a depăşit competitorii în ceea ce priveşte reţeaua de acoperire naţională. În prezent, COSMOTE România oferă acoperire pentru 99% din populaţie şi 90% din teritoriu. COSMOTE România este divizia locală a COSMOTE Group, operatorul cu cea mai extinsă prezenţă în sud-estul Europei, care are o bază de 20.3 milioane de clienţi în Grecia, Albania, Bulgaria şi România. Pentru mai multe informaţii vizitaţi www.cosmote.ro.