CSR Romania

12 august 2020

Ultima ora:
Esti in sectiunea: News Comunicate de presa real,- incurajeaza romanii sa cumpere produse romanesti

real,- incurajeaza romanii sa cumpere produse romanesti

Email Imprimare PDF
In 16 si 17 septembrie, hipermarketul real,- din Baia Mare organizeaza Targul Producatorilor Locali, primul eveniment de acest fel prin care  real,-  vine in sprijinul producatorilor locali si regionali din judetul Maramures. Planurile companiei prevad ca targul sa aiba loc cu o periodicitate bilunara, iar oferta targului sa se imbogateasca de la o editie la alta cu noi si noi produse traditionale.

Initiativa se inscrie in initiativele real,- Hypermarket de a oferi consumatorilor un sortiment cat mai bogat de produse romanesti, cu specificul lor local, incurajand totodata productia locala prin dezvoltarea unei colaborari permanente cu producatorii locali, in cadrul programului „Produceti romaneste, vindem romaneste”. Cu ocazia targului si nu numai pe rafturile magazinului real,- din Baia Mare se gasesc, in premiera, peste 70 de produse alimentare cu specific maramuresean, de la cinci producatori locali, care prezinta garantiile unor produse ecologice, fara coloranti, conservanti sau aditivi alimentari artificiali, folositi indeobste in industria alimentara actuala.

„Programul nostru de parteneriate cu producatorii locali este un program pe termen lung, prin care speram sa aducem cat mai multe produse traditionale locale pe rafturile magazinelor noastre. In Maramures am gasit o oferta spectaculoasa de produse cu specific local, traditional maramuresene si ecologice si suntem onorati sa le putem oferi de acum tuturor clientilor nostri. Targul pe care il deschidem astazi, la Baia Mare, este rodul unei colaborari cu producatorii din zona pe care o dorim cat mai fructuoasa. A avea produse autohtone, cu specific local, in magazinele noastre, este un avantaj competitiv pentru noi, pentru ca astfel am putut aduce la raft produse de calitate, produse unicat, si am contribuit si noi la dezvoltarea economiilor locale. Totodata, ii incurajam pe toti furnizorii nostri locali sa se uneasca in asociatii de producatori, pentru a putea obtine capacitati de productie superioare si a reusi sa satisfaca cererea existenta pe piata. Este o oportunitate deosebita, de neratat pentru dezvoltarea afacerilor lor”, a spus Nicolae Danciu, Senior Manager la real,- Hypermarket Romania.


„Introducerea spre vanzare in Hypermarketul real,- a produselor traditionale si eco este un fapt care ne bucura si totodata ne obliga sa producem mai mult si mai bine pentru a face fata exigentelor cumparatorilor" a declarat  ing. Ioan Tataran Presedintele APPTE Maramures.

Printre produsele prezente la Targul Producatorilor Locali, baimarenii vor putea cumpara delicatese din carne (inclusiv, carnati in untura la borcan, jumari sau mezeluri traditionale), prajituri de casa (cu branza, mar, nuci, mac), dulceturi de afine, coacaze, nuci verzi sau delicatese precum dulceturile de piper alb, ceapa rosie, usturoi sau ardei iute, siropuri naturale de afine, muguri de brad, menta salbatica, soc, mure, trandafiri etc., dar si sosuri ardelenesti dulci sau picante, zacusca, pita traditionala de faina de grau sau de malai si cozonaci cu diferite umpluturi. O prezenta speciala vor fi prunele si strugurii murati.


real,- Hypermarket Romania s-a lansat oficial in martie 2006 si opereaza 25 de magazine pe piata locala in 18 orase din tara (4 in Bucuresti, 3 in Timisoara, cate 2 in Oradea si Constanta si cate unul in Arad, Baia Mare, Satu Mare, Cluj-Napoca, Deva, Sibiu, Targu Mures, Brasov, Suceava, Bacau, Galati, Ploiesti, Pitesti si Craiova), ca urmare a unor investitii de peste 550 de milioane de euro, care au creat mai mult de 7000 de locuri de munca. Reteaua magazinelor real,- comercializeaza aproximativ 70.000 de produse alimentare si nealimentare, provenind de la peste 1.700 de furnizori, dintre care 90% sunt din Romania.

real,- Hypermarket este o divizie de vanzari a METRO Group, unul dintre liderii comertului la scara mondiala. Compania numara in total aproximativ 290.000 de angajati si opereaza in peste 2.200 de locatii din 32 de tari. Partea operationala a afacerii este desfasurata de diviziile de vanzari care opereaza independent pe piata: METRO/ Makro Cash & Carry, hipermarket-urile real,-, Media Markt si Saturn – lider pe piata bunurilor electronice si electrocasnice din Europa – si magazinele universale Galeria Kaufhof.
Banner