CSR Romania

05 august 2020

Ultima ora:
Esti in sectiunea: News Comunicate de presa

Comunicate de presa

S-a dat startul celui mai amplu proiect de educaţie ecologică adresat copiilor din România

Email Imprimare PDF
Coca-Cola HBC România, Mega Image şi Green Revolution au lansat cel mai amplu proiect de educaţie ecologică din România, Green Bee. Proiectul se adresează copiilor cu vârste între 6-14 ani şi are ca obiectiv schimbarea atitudinii faţă de mediu prin încurajarea gesturilor eco încă din copilărie. Proiectul se va desfăşura în perioada iunie – octombrie 2012, în Parcul Tineretului, zona Rozariu.
Citeşte mai mult...

Coca Cola HBC România închide Banca de Apă şi donează 720 litri de apă satului Lupşanu din judeţul Călăraşi

Email Imprimare PDF

coca_cola_lupsaniCoca Cola HBC România a donat 720 litri de apă locuitorilor satului Lupşanu din judeţul Călăraşi, care suferă din cauza secetei, a caniculei şi a fenomenului de deşertificare tot mai accentuată din zonă. Acţiunea vine la sfârşitul unei campanii de trei luni derulată în mediul online, care a REactivat utilizatorii responsabili într-un efort comun de REgândire a felului în care se utilizează resursele de apă potabilă şi de REconfirmare a solidarităţii faţă de oameni.

Citeşte mai mult...

2011-2016, 5 ani dedicaţi prevenirii obezităţii infantile şi promovării stilului de viaţă sănătos în rândul familiilor din România

Email Imprimare PDF
Fundaţia PRAIS alături de partenerii săi a celebrat finala ediţiei anuale a mişcării naţionale “Şi eu trăiesc sănătos!” – SETS care are ca obiective, în următorii 5 ani, prevenirea obezităţii infantile în rândul copiilor şi promovarea stilului de viaţă sănătos în rândul familiilor din România, într-o abordare holistică: minte, trup, spirit.
Citeşte mai mult...

Samsung România continuă caravana educaţională Trends of Tomorrow

Email Imprimare PDF
tot_2Samsung Electronics România a continuat campania educaţională „Trends of Tomorrow” – proiect de CSR demarat anul trecut, care are ca scop susţinerea dezvoltării personale şi orientării profesionale a tinerilor din clasele terminale de liceu – oferindu-le elevilor o oră de consiliere în carieră, în cadrul unei caravane care s-a desfăşurat în 18 licee din cele mai importante oraşe din România (Bucureşti, Braşov, Iaşi, Cluj şi Timişoara).
Citeşte mai mult...

100.000 de voluntari Citi au sărbătorit cei 200 de ani de existenţă a companiei prin implicarea în proiecte comunitare

Email Imprimare PDF
Sâmbătă, 16 iunie 2012, cu ocazia aniversării a 200 de ani existenţă la nivel global, Citi a mobilizat 100.000 de voluntari din 92 de ţări care au dedicat timp şi resurse în sprijinul a 1300 de proiecte comunitare.
Citeşte mai mult...

Statuia lui Iisus din Rio de Janeiro luminată cu 300 de LED-uri Osram

Email Imprimare PDF
ilustratie_rioOsram, subsidiară a grupului Siemens, a transformat statuia Mântuitorului Hristos de pe muntele Corcovado într-un simbol pentru sustenabilitate, cu ocazia Conferinţei Naţiunilor Unite pe tema dezvoltării durabile, care se desfăşoară în Rio de Janeiro în perioada 20 – 22 iunie. Trei sute de proiectoare LED de ultimă generaţie de la Osram luminează statuia care este una dintre cele şapte minuni ale lumii.
Citeşte mai mult...

Dacia Plant a lansat programul educaţional 'Forţa vindecătoare a plantelor'

Email Imprimare PDF
ilustratie_dacia_plantDacia Plant a demarat o campanie de informare despre beneficiile plantelor medicinale în rândul elevilor din clasele a V-a din şcolile braşovene. Seria de prezentări a fost susţinută de specialiştii Dacia Plant care şi-au propus să le transmită elevilor informaţii valoroase despre plantele medicinale şi importanţa lor terapeutică.
Citeşte mai mult...

Programul RBS MoneySense îşi premiază câştigătorii

Email Imprimare PDF
presedinte_rbsÎn anul şcolar 2011 – 2012 peste 5.300 de liceeni au beneficiat de programul de educaţie financiară MoneySense oferit de RBS România. Obiectivul programului este acela de a-i responsabiliza pe elevi în ceea ce priveşte gestionarea propriilor resurse financiare prin dezvoltarea cunoştinţelor şi abilităţilor financiare. Fundaţia CREDE şi AIESEC România, partenerii programului, au facilitat accesul tinerilor la informaţii financiare atât prin ore în cadrul programei şcolare, cât şi prin educaţie non-formală, concretizată în seminarii şi workshop-uri interactive.
Citeşte mai mult...

Angajaţii COSMOTE România au redus consumul resurselor importante cu peste 30%

Email Imprimare PDF
COSMOTE România continuă să îşi implice angajaţii, pentru al cincilea an consecutiv, în Green Office, programul intern care are ca scop protejarea mediul înconjurător prin reducerea, reutilizarea şi reciclarea resurselor în cadrul activităţilor de bază din birouri.
Citeşte mai mult...

Programul de burse URSUS „Studenti pentru comunitate” şi-a desemnat câştigătorii

Email Imprimare PDF
Ursus Breweries, alături de Universitatea „Babes-Bolyai”, a desemnat câştigătorii celor 10 burse URSUS „Studenţi pentru Comunitate”, ediţia a doua. Programul de burse este adresat studenţilor care au desfăşurat în ultimul an activităţi intense în beneficiul comunităţii locale şi care au dovedit, în acelaşi timp, rezultate academice deosebite. Valoarea unei burse se ridică la 400 de RON pe lună şi se acordă pe durata anului universitar octombrie 2012 - iunie 2013. La ce-a de-a doua ediţie a programului au fost înscrise 75 de dosare, depuse de studenţi aflaţi în anul I de master sau în anul terminal al studiilor de licenţă.
Citeşte mai mult...

Sun Plaza susţine copiii cu autism de la Fundaţia AITA şi le spune povestea!

Email Imprimare PDF
În luna mai, Sun Plaza Shopping Center răspunde din nou nevoilor comunităţii şi desfăşoară încă o acţiune de ajutorare, parte din programul de CSR al companiei pentru anul 2012. De data aceasta, centrul comercial îşi îndreptă atenţia către cei care au parte de un început mai anevoios în viaţă - copiii diagnosticaţi cu tulburări din spectrul autist, aflaţi în îngrijirea Centrului Asociaţiei pentru Intervenţie Terapeutică în Autism (AITA).
Citeşte mai mult...

Recicleaza echipamentele electrocasnice vechi, cu Electrolux si Asociatia RoRec

Email Imprimare PDF
Electrolux este principalul partener al Asociatiei Romane pentru Reciclare (RoRec) in campania „Locul deseurilor nu este in casa. Trimite-le la plimbare”, care se va desfasura in zilele de 26 mai si 2 iunie, in sectorul 6 al Capitalei, alaturi de primaria de sector. Astfel, toate persoanele care au echipamente electrice si electronice vechi le pot depune la punctele de colectare special amenajate si vor fi inscrise automat intr-o tombola cu premii Electrolux.  
Citeşte mai mult...

RBS România susţine ONG-urile prin donaţii în bunuri

Email Imprimare PDF
RBS România a oferit ONG-urilor partenere ale băncii 672 piese de mobilier şi echipamente IT, în principal birouri, scaune, dulapuri, casetiere, etajere, monitoare şi imprimante. Stocul donat constă în obiecte folosite, dar în stare bună de funcţionare, înregistrate contabil cu o valoare iniţială de peste 6.000.000 lei.
Citeşte mai mult...

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

Banner