Studenții ambițioși pot aplica pentru burse Otto Bayer, Carl Duisberg sau Kurt Hansen pentru a realiza un proiect de studiu în afara țării. Proiectele sprijinite cu finanțare sunt cele din domenii precum biologie, biochimie, biotehnologie, ingineria bioproceselor, chimie, inginerie chimică, medicină, farmacie, fizică, statistică/biometrie și materii de formare a cadrelor didactice în discipline ștințifice.
Comunicate de presa
A treia editie a Programul de Granturi “Raiffeisen Comunitati” se pregateste de start

Petrom lansează 'În căutarea lui Andrei' pentru elevii şi profesorii de şcoală generală
Din 2012, programele de responsabilitate socială ale Petrom se concentrează pe obţinerea de rezultate sustenabile la nivelul comunităţilor în care compania derulează operaţiuni, dar vizează în acelaşi timp şi rezultate la nivel naţional. Astfel, proiectul Şcoala lui Andrei, ediţia 2012, lansat în vară în comunităţile Petrom, revine luna aceasta cu o nouă ediţie, derulată la nivel naţional, numită „În căutarea lui Andrei”.
Citeşte mai mult...
Avon Cosmetics şi Starcom MediaVest lansează a nouă ediţie a Campaniei pentru sănătatea sânilor
De 10 ani, Avon Cosmetics România împreună cu Starcom MediaVest Group susţin “Campania pentru sănătatea sânilor” - o amplă campanie de educare şi informare, dedicată luptei împotriva cancerului la sân. Ediţia de anul acesta a campaniei constă într-un program naţional de control mamografic gratuit, oferit femeilor 40+ cu venituri sub 1000 de lei/lună. Campania, concepută şi realizată de echipa Starcom, se desfăşoară în perioada august – noiembrie, fiind promovată pe TV printr-un testimonial susţinut de Andreea Marin-Bănică, în mediul online, în print (peste 18 reviste de femei), OOH, dar şi prin evenimente locale.
Citeşte mai mult...
Ursus Breweries recunoscută pentru utilizarea eficientă a resurselor, în Green Business Index 2012
Ursus Breweries a fost desemnată câştigătoare a secţiunii ”Utilizarea resurselor” pentru sectorul industrie/producţie, în cadrul Green Business Index 2012, proiect ce măsoară şi premiază responsabilitatea faţă de mediu a companiilor din România. În clasamentul general, Ursus Breweries este pe locul trei între companiile care au responsabile faţă de mediu. Pe lângă acest premiu, Ursus Breweries a obţinut recunoaştere şi în cadrul secţiunilor ”Managementul deşeurilor”, ”Impactul asupra mediului” şi ”Dezvoltare Sustenabilă”.
Citeşte mai mult...
HP a marcat aniversarea de 7 ani prin curăţarea şi reamenajarea unei porţiuni de 10 hectare din Parcul Tineretului

Raiffeisen Comunitati va invita sa votati proiectele inscrise in competitia Programul de granturi 2012
Programul de granturi „Raiffeisen Comunitati” a intrat in etapa finala si cea mai importanta - votarea de catre public a proiectelor comunitare inscrise in concurs. Peste 200 de proiecte ramase in cursa au nevoie de voturi pentru obtinerea unei finantari.
Citeşte mai mult...
Rompetrol şi Federaţia Română de Polo – Parteneriat pentru performanţă

Bucureştenii au reciclat 590 kg de deşeuri
Apa Nova Bucureşti, în parteneriat cu Primăria Municipiului Bucureşti, a organizat în data de 29 iunie pe strada Lipscani din Centrul Vechi a treia ediţie a evenimentului manifest eco – Recicloniada, dedicat promovării importanţei reciclării materialelor şi colectării selective. Pe durata evenimentului au fost strânse 590 kg de deşeuri.
Citeşte mai mult...
Zentiva Express, un proiect de educaţie non-formală adresat elevilor din cadrul liceelor tehnice din Bucureşti

Ursus Breweries anunţă rezultatele primului raport de automonitorizare SABMiller Europa referitor la prezenţa mesajelor de consum responsabil pe ambalaje şi în comunicarea comercială
92,3% dintre comunicările comerciale ale Ursus Breweries România conţin mesaje de consum responsabil în conformitate cu standardele impuse de SABMiller, iar 91,36% dintre produsele companiei fac trimitere către mesaje care atenţionează consumatorul în privinţa consumului iresponsabil de alcool. Datele provin dintr-un raport de automonitorizare a SABMiller Europa, care analizează prezenţa mesajelor de consum responsabil pe ambalaje şi în reclamele companiilor din grup.
Citeşte mai mult...
Rompetrol susţine implementarea a 16 proiecte de sănătate şi mediu, în 11 judeţe

S-a dat startul programului de granturi Raiffeisen Comunitati 2012

Mai multe articole..
- S-a dat startul celui mai amplu proiect de educaţie ecologică adresat copiilor din România
- Coca Cola HBC România închide Banca de Apă şi donează 720 litri de apă satului Lupşanu din judeţul Călăraşi
- 2011-2016, 5 ani dedicaţi prevenirii obezităţii infantile şi promovării stilului de viaţă sănătos în rândul familiilor din România
- Samsung România continuă caravana educaţională Trends of Tomorrow
- 100.000 de voluntari Citi au sărbătorit cei 200 de ani de existenţă a companiei prin implicarea în proiecte comunitare
- Statuia lui Iisus din Rio de Janeiro luminată cu 300 de LED-uri Osram
- Dacia Plant a lansat programul educaţional 'Forţa vindecătoare a plantelor'
- Programul RBS MoneySense îşi premiază câştigătorii
- Angajaţii COSMOTE România au redus consumul resurselor importante cu peste 30%
- Programul de burse URSUS „Studenti pentru comunitate” şi-a desemnat câştigătorii
- Sun Plaza susţine copiii cu autism de la Fundaţia AITA şi le spune povestea!
- Recicleaza echipamentele electrocasnice vechi, cu Electrolux si Asociatia RoRec
JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL