
Interviuri
CSR pe termen lung

În dialog cu Ilinca Macri despre beneficiile raportării, dialogului şi transparenţei în CSR

Nu i-aş spune aşa, ci mai curând un efort de echipă pentru strângerea unor informaţii relevante pentru indicatorii din standardul de raportare folosit, GRI în cazul nostru.
Costinela Drăgan: Despre provocările zilnice în gestionarea proiectelor de responsabilitate socială la Rompetrol Grup

Craig Mundie, directorul de cercetare şi strategie Microsoft: Sunt economiile bazate pe cunoştinţe capabile să se susţină pe termen lung?

Caroline Fernolend: Companiile pot juca un rol important în conservarea patrimoniului cultural

Transparenţa ca formă de relaţionare socială. În dialog cu Corina Vasile, Senior Communication Director Raiffeisen Bank
Ce înseamnă RaiffeisenComunitati.ro în procesul de transparentizare asumat de bancă?
Am pornit de la ideea că merită să punem la un loc iniţiativele noastre de CSR. Motivele sunt mai multe: şi angajaţii şi clienţii noştri cred că proiectele de CSR ar trebui mai mult comunicate - pe de o parte, ca să încurajeze şi alte companii şi comunităţile în general în această direcţie, pe de altă parte, aşa cum spuneţi, pentru transparentizarea acestor proiecte.
Oana Năstase: Internetul şi social media sunt pârghii esenţiale în comunicarea programelor de CSR Rompetrol

Shajjad Rizvi: Voluntariatul corporatist ar trebui regândit

James Osborne: Companiile vor comunica mai intens responsabilitatea socială în mediul online

Anca Rarău, Director Marketing & Comunicare, Banca Transilvania: Activităţile de CSR influenţează pozitiv performanţa financiară a companiilor
Cred că activităţile de CSR influenţează pozitiv performanţa financiară a companiilor. Oamenii aleg mai uşor, mai repede să lucreze cu companii care demonstrează „că au suflet”, aşa cum este şi Banca Transilvania. CSR-ul trebuie să fie un instrument de business şi parte a strategiei generale a unei companii.
Paul Olteanu, trainer şi membru CROS: Investiţia în educaţie este una transformaţională, şi nu un exerciţiu de PR!
Rolul pe care CROS şi-l asumă este ca, prin modelul de educaţie alternativă proiectat, să reducă prăpastia dintre ce învaţă oamenii şi ce se aşteaptă de la ei în lumea reală. Căutăm parteneri care îşi doresc şi ei acelaşi lucru şi care înţeleg că investiţia în educaţie este una transformaţională şi cu bătaie pe termen lung, şi nu un exerciţiu de PR.
Mai multe articole..
- Leslie Hawke: Ţin foarte mult ca toţi copiii să aibă oportunitatea de a-şi atinge potenţialul
- Industriile farmaceutice şi de automobile sunt cele care "dau furnicături pe şira spinării” în termeni de CSR
- Emma Beckmann, Senior Client Director Landor Associates: Televiziunea -principala sursă de informare cu privire a brandurile “verzi”
- Rob Challis: În 5 ani, CSR-ul va fi o disciplină axată pe riscuri
- Jens Trummer, Consultant CSR: Programele de CSR din Europa de Est sunt încă rudimentare.Partea a II-a
- Jens Trummer, Consultant CSR: Programele de CSR din Europa de Est sunt încă rudimentare. Partea I
- Oana Toiu, roPot: Antreprenoriatul social -afacerea care reuşeşte să îşi producă singură valoarea de care are nevoie
- Cristina Sissons, Manager CSR E.ON România: Avem parteneri puţini, dar puternici.
- Cătălina Pîslaru, CSR Officer Orange România: Strategia este construita de angajaţi şi validată ulterior de management
- Georgeta Bora, Sustainable Development Coordinator, RBS România: Trebuie să ne educăm publicul cu privire la CSR
JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL