CSR Romania

25 aprilie 2014

Ultima ora:
Esti in sectiunea: Despre CSR Romania

Despre CSR Romania

Email Imprimare PDF
CSR Romania este un proiect al Forum for International Communications, fundaţie care organizează din 2003 competiţia Romanian PR Award şi evenimentele Romanian PR Week, impuse drept cele mai importante evenimente de recunoaştere a excelenţei în domeniul comunicării de afaceri din România. În aprile 2009, fundaţia a lansat portalul de resurse PR Romania, devenit la scurt timp după lansare o resursă de referinţă pentru toţi cei interesaţi de domeniul Relaţiilor Publice.

Portalul CSR Romania doreşte să promoveze pe piata românească ideea de management etic, în general, şi ideea de responsabilitate sociala corporatistă (CSR), în particular. Parteneriatul cu instituţii internaţionale prestigioase din Marea Britanie, Germania şi Grecia precum si componenta de "Analiza & Cercetare" detaşează CSR Romania de alte initiative existente pe piaţă. Partalul doreşte să se impună nu doar ca un comunicator, un intermediar care culege şi distribuie informaţie, ci drept un producător de analiză şi cercetare, un promotor de idei în domeniul responsabilităţii sociale corporatiste.

Lasarea primei versiuni a partalului a avut loc în martie 2006. Au urmat două dezbateri şi două suplimente tematice în variantă print, realizate în parteneriat cu Revista 22 şi Grupul de Dialog Social, "Transparenţă şi Credibilitate în practicile de responsabilitate social corporatistă" (22 Martie 2007) şi "Parteneri" (28 August 2007), în care am încercat să oferim cititorilor puncte de vedere, analize, standarde şi modele etice impuse în România şi pe pietele occidentale.

Site-ul se adresează în primul rând profesioniştilor de CSR, reprezentanţilor fundaţiilor corporatiste şi ai ONG-urilor, studenţilor preocupaţi de domeniul eticii în afaceri şi, nu în ultimul rând, publicului larg interesat de informaţie, analiză, cercetare şi studii de caz în domeniul CSR.

Structura site-ului este simplă, informaţia cea mai bogată regăsindu-se în rubrica "Articole", structurată momentan pe 10 subdomenii: "Concepte de bază", "Transparenţă şi Credibilitate în CSR", "Raportare Socială", "PR pentru CSR", "Dialog cu grupurile cointeresate", "Companiile si mediul", "Evaluare CSR", "Fundaţii corporatiste", "Educaţie şi CSR", "Inovaţie şi CSR".

Alte rubrici cuprind interviuri cu nume relevante ale CSR-ului autohton şi internaţional, stiri actuale şi linkuri utile.

Paginile de articole şi interviuri afişează resurse similare şi resurse semnate de acelaşi autor, facilitând cititorului accesul la informaţii înrudite pentru o perspectivă cât mai corectă asupra subdomeniului pentru care manifestă interes. Rubricile "Articole" şi "Interviuri" permit postarea de comentarii, asigurând astfel un feedback din partea cititorilor.

Proiectul beneficiază de sprijinul Echo Research din Marea Britanie, Institute 4 Sustainability din Germania şi Centre for Sustainability and Excellence din Grecia.
Banner